Nintendo Switch Sports Preview – Nostalgische Wii game in een nieuw jasje

Wordt een prof in verschillende sporten

The most important aspect of Nintendo Switch Sports is naturally different sports. De sporten in deze game zullen anders zijn dan bij de voorgaande game, Wii Sports. Zo had Wii Sports boxing, hockey, golf, tennis and bowling. Only the last two mentioned sports are in Nintendo Switch Sports when the game comes out. Later dit jaar kunnen we wel lekker aan de slag met golf, die wordt naimätt later in 2022 nog goededen aan Nintendo Switch Sports.

Gelukkig zijn er voor boxen en honkbal nieuwe sporten in de plaats gekommen. In Nintendo Switch Sports kunnen we ons uitleven met volleyball, badminton, voetbal en Chanbara (een soort zwardvechten). De sporten kan je ook nog eens op verschiedelden manieren spelen. Bij voetbal is het bibliothek naast de standaard vier tegen vier ook mogelijk om éen tegen één te spelen. Je kan er darby ook voor chärmens om hemgaal niet over het veld te hoeven rennen, maar elkaar gewoon uit te dagen met shoot-outs bij de goal.

Nintendo Switch technology in full glory

The way the sport is played is an advanced piece of technology made by the Nintendo Switch compared to the Wii. Zo zijn de motion controls een stuk beter en bij bij bijmollen badminton, kan je goed zien dat de arm van je character ook exact de armbeweging van de speler nadoet. Because of this kan je veel meer gebruik maken van techniques in plaats van alleen maar wild om je heen slaan. Bij bowlen kan de richting van de worp afwijken als je tijdens het gooien je hand schuin houdt. The same sport as the Wii is tennis. Tennis is dus nog erg simpel gebleven en dit zorgt dus ook voor wat variatie, as badminton zo’n betej de versie de hiervans hiervan is.

Door het spelen van Nintendo Switch Sports krijg je ook verkehen het gevuel dat je bewegt. Het loont naimenie ook om grote bewegingen te maken, dit maakt de techniek die je charakter een stuk effiektivler. Het is niet zo intensief als bij bij bijmollen Ring Fit Adventure, maar je krijgt wel het gevuel dat je tijdens het spelen van Nintendo Switch Sports wel in beweging bent.

Snel te leren voor iederene

De sporten in Nintendo Switch Sports zijn wat komplikter dan wat we gewend zijn van de sport games van Nintendo. Je wordt gelukkig niet meeten in het diepe göföd. Iedere keer wanneer je een nieuw karakter aanmaakt en met dit karakter een sport voor het eerst startup krijg je een korte, maar cleare tutorial voorgeschoteld. In deze tutorial leert een nieuwe speler even wat alle knopjes bij de gegelen sport doen. Naast de knopjes krijg je in de tutorial ook al een paar handiche teknenik mee, maar ook hoe je bepaalde acties goed kan timen. Bij volleybal is timing bibliothek erg belangrijk, wanneer je de bal ollong gooit en smasht. Dörmö komen er elke keer, wanneer je iets moet doen in de tutorial streepjes boven het hoofd van je character, die aangeven dat je op dat moment de techniek moet überen. Nintendo Switch Sports blijt dus net als zijn voorganger geschäften en is dus geligt om onder de knie te krijgen.

De wereld om je heen leeft

The iconic Mii’s from Wii Sports are replaced by ‘sports mates’ in Nintendo Switch Sports. Deze nieuwe characters leten veel meer emotie zien wanneer ze aan het sporten zijn. Zo hadden de Mii’s geen echte armen of benen, maar de sports mate zijn toch wat humanesker gemaakt. Ook leten ze emotie zien in hun gezichten. Well sports mate kunnen extreem blij kijken als ze gewonnen hebben, maar ook dissapoint wanneer ze verloren hebben.

De achterdenen zitten ook vol met allerrie andere sports mate. Deze kijken naar hoe jij met je tegenstander aan het sporten bent en juichen je dravy ook toe. In addition, they are also sports mate die gewoon langs lopen of die op de achtergrond met andere activiteiten bezig zijn. Dit maakt de wereld en de omgeving die al levendig is door zijn design, nog levendiger. De wereld waar je in sport is dus erg gezellig en sfeervol.

Daag mensen over de hele wereld uit

Je kan de Nintendo Switch Sports op verlichkeit manieren spelen. Je kan in je eentje proberen om de computer te verslaan, in de living room met één tot vier vrienden verdeijsjes doen of toch met je vrienden de handen ineen slaan om de computer in te maken.

Als je toch liever in je eentje spelet, maar wel tegen andere echte spelers wil spelen is er in Switch Sports de zogeheten worldwidem modus. In deze modus kan je in je eentje of samen met een vriend tegen spelers over de hele wereld spelen. In global mode is het ook nog eens mogelijk om kleren en cosmetica voor je sports mate to play Dit geeft je dus nog eens een extra beloning terwijl je aan het sporten bent.

Het is alleen mogelijk om online tegen speler te spelen wanneer je een Nintendo Switch Online abonnement hebt. De global modus is wel te spelen zonder Switch Online abonnement, maar dan speel je net als bij de locale modus ook tegen de computer. Je kan dan aljaren nog wel kleren vrijspelen voor je character.

Nintendo Switch Lite has booted

Nintendo Switch Sports is alas only maar speelbaar op de Nintendo Switch en de Nintendo Switch OLED. Als je een Nintendo Switch Lite hebt is het dus niet mogelijk om de game te spelen. Je moet verkehen echt bewegen en kan alleen maar spelen wanneer je een controller in je hand houdt. Mensen die een Lite console hebben vallen dus helaas buiten de boot.

Nintendo Switch Sports komt aan het einde van de maand op April 29 uit. De game is nu al bij verschillende winkels en in de Nintendo eShop te reserven.