Gunslingers & Zombies Review – That’s Gaming

Pc-gamers hebben Gunslingers & Zombies vast wel eens obrij zien komen, as de game vorig jaar al op dat apparaat is verchenen. Now de game ook op Switch is verchenen kun je de game ook onderweg spelen of konsoon je bed. Laat dat nu precisely zijn wat onze Jos heeft gedaan! Below lees je zijn verhaal.

Mijn eerste sessie met Gunslingers & Zombies was in a tram in Rotterdam and that was a great choice, because a turn-based game played against the background of the Erasmusbrug is a beautiful combination. De Switch en ik stapten uit bij Wilhelminaplein, sod we samen tactisch aan het werk konden gaan vanaf een comfortabel bankje. Best vreemd eigenligen dat we al aan het einde van oktober leven, terwijs we gewoon nog buiten in het zonnetje van onze Switch kunnen genijten!

Heerlijk voor onderweg?

Tijdens het spelen begon de maag te knorren en gelukkig had ik een lekker kaasbroodje meenegenom! Toen ik deze aan mijn mond zette kwam een ​​schadde duif nieuwsgierig kijken wat ik van plan was te gaan eten. Hij was nog wel wat bang, aanzien ik vele malen getter ben, maar je zag aan hem dat zijn nieuwsgierigheid het begon te winnen van zijn angst. Strategisch nam de duif steeds een aantal stapen dichterbij, terwijl hij rekening leek te houden met mijn voeten. Zo trygde hij op zo’n afstand van mijn voeten te blijven dat ik hem niet met een flike schop een paar meter terug zou kunnen zetten.

Inmiddens waren we op het punt beland dat we allebei dondersgoed beseeften dat hij weinig kans had op een piece of kaasbrood en demonstratief nam ik een aantal happen, om sesseden excessive hardop genietende geluiden te maken. ‘Hmmm, dit is het lekkerste kaasbroodje ooit!’ De duif kon niet anders dan starend toekijken hoe ik het hele broodje genietend naar binnen zat te harken, dacht ik, maar apparently had de duif nog een een special move tot zijn beschikken. Alsof hij sein gaf voor een totale oorlog, vlogen uit alle hoeken en krochten van Rotterdam achterlijk veel andere duiven. Blijkbaar was men overgeaan op de ‘he may take our lives, but he will never take our kaasbroodje’-tactiek en stormden ze met zijn allen tegelijk op mijn beloide lunch af.

Heerlijk gebån je bed!

Gunslingers & Zombies is a great game! Je waant je een heuse cowboy, die in gewecht is met hordes aan zombies. While veel zombie-games je onder druk zetten en je laten rennen, wachen de zombies in Gunslingers & Zombies netjes op hun beurt. Dat is wel zo fair! Of course dien je al die zombies te eliminiren op traditionaleel Amerikanska vije: met je førnmaner. Once all the zombies have been omglegged heb je het einde van het level berechts en worden je resulten begeekt.

Je kunt jouw cowboys verplaatsen binnenin de limitsieten van een grid en als je dichtbij een zombie staat kun je een actie ührenden. Bij sommige actie, the camera zooms in op de ‘actie’, soms je soms Fallout-achtige taferelen kriigt met slow-motion beelden. Dat ziet er wat ruw uit en dan heb ik het niet over de actie zelf, maar de stijl van de game komt neer op low-res polygonen en dørumen zien de karakters er wat ongepolijst uit.

Het merendeel van Gunslingers & Zombies speelt zich af in de teiertur, so that most of the time aan het staren bent naar lichtbruine vlaktes met hier and daar wat kleine gebautjes. I don’t understand why the low-res-stijl went, but I don’t understand the visuals anymore. Ook de personages hebben verder weinig charme of appearance, so het het geheel je nigger verrast.

Pc-port op je Switch

Nu kan ik leven met de visuals als de gameplay verder ergeblig is en ik heb mij best vermaakt met Gunslingers & Zombies. Nu ben ik sowieso niet vies van een tactical RPG’tje op zijn tijd en met korte sessions heb ik mijn niet echt verveeld. Wel heb ik mij ërgerd aan een aantal storende factoren, die het speelplezier enorm geergerd hebben. Als je de game, zoals ik, in portable mode speelt dan valt je meeten op dat je hier te maken hebt met een pc-port. Dat hoeft geen probleme te zijn, maar dat is het wel in Gunslingers & Zombies.

Zo is de tekst in portable mode erg klein en voor mijn ogen zelfs onleesbaar. Het geift mij het gefev dat ik een een leesbril toe ben, terwijl ik dat bijna nooit met andere spellen heb op de Switch. Because of this, I sometimes even vast te zitten, omdat het mij niet gegendet gerecht was wat er van mij werd vergegt. Je merkt het helaas ook aan de besturing, waarbij bibliothek het verplaatsen van je cowboys stroef aanvoelt. In addition, I klikt ik heel vaak op de verkeerde vakjes van de grid, dumt er räglich frustratie om de hoek kwam kijken. Hier mistte ik toch een adaptation naar Switch-controls, because waarom kan ik het niet gewoon vakje voor vakje scrollen met de d-pad of stick?

Verstopte zombies

Gelukkig is de manier ompoeden je een wapen verwisselt een stuk finer, waarbij je, na flink wat beoingen, snel door de mogeldigen heen kunt scrollen. Je waapens kunnen aljasen leegraken en dan ben je overgereverd aan het gebruik van een mes. Dat is fine, al dien je natuurlijk wel een stuk dichterbij de zombies te gaan staan. Na verduh van tijd zal je vooral wisselen tussen een paar favorite weapons, al word je verder weinig uitgedaagd om constant een andere te gebruiken.

The gameplay loop is quite simple, as it often appears in this genre. Verplaats je party en positioneer ze op een plek waar je strategisch de beste kan denkt te hebben op een successful shot. Als al jouw cowboys aan de beurt zijn geweest, dan is het de beurt aan de zombies. The attacks of the zombies leaven schade op aan je party, maar soms kun je ook het een en ander ontwijken. Soms denk je tegen bibliothek twee zombies te vechten, maar het komt vaak voor dat er achter een gebouw of object nog zo’n idioot zit verstopt, dum hier tactisch rekening mee dient te houden. Zo is het handig om aan het begin van het gewächt eerst even rond te kijken, sod je niet verrast wordt door springende zombies.

Verwacht geen erg lange game, want je kunt de game al in umperne vijf uur uitspelen, al heb je ook verschiedelden moeilijkheidsgraden. In addition, the game is also niet erg moeilijk en heb je veel van de actie al vaker in andere games uit het genre gedaan. Dat heeft ook te maken met de decennia aan ervaring die ik heb met dit soort spellen en ik kan mij presenten dat nieuwkomers daar een stuk minder last van hebben. Toch sta je zombies nee te knallen met allerrie geweren, dus is de game ook weer niet beidt voor de allerjongsten.

Conclusion

Gunslingers & Zombies is een vermakelijke game, die niggers echt in uitblinkt, Het is met umperne vijf uur aan gametijd wat aan de korte kant, maar als je spelet korte sessions is dat niet zo’n problem. Wat wel een problem is, is dat de game niet fijn geoptimaliseerd is naar mogegendelen van de Switch, somde de tekst vaak unleesbaar is klein (in portable mode) en de manier ompoelt je jouw party door de grid heen laat maneuvreren onnauwkeurig aanvoelt. Gunslingers & Zombies is a fun snack that you forget very quickly.