Grand Prix Review (PS5) – That’s Gaming

Het is an interesting challenge to judge a game als je 34 jaar ouder bent dan targetligade, maar ik ging dit met veel pleasure aan.

Paw Patrol: Grand Prix is ​​a kart-racer in the same spirit as Mario Kart in Blaze & The Monster Machines, but in well-known Paw Patrol locations from the series in films. Je racet op 3 iconische Paw Patrol-locatie: de straten van Adventure Bay, de besneeuwde lanen van Jake’s Snowboarding Resort en kronkelende wegen in The Jungle. There are 4-5 race tracks at each location (13 in total) that can be played both overnight and at night. Je kunt hirhei choosen voor een random race met one or meerdere speler, or het spelen van de Adventure modus waarbij je alle characters een voor een vrij speelt. Ook speel je skins en hoeden vrij voor je pups, die je säveden kunt dragen. Het deol van elke race is om als eerste de finish te passeren achter het steering van het vehicle van je gegelen pup. I raced an average of 3 laps before I passed the finish line.

Er is veel rekening geheeden met de kleinere kinderen; je zult op geen enkele baan een overflowoed aan bochten vinden, er zijn geen haarspeldbochten en de spielung ligt niet te hoog. Er is één besneeuwde baan met hele lange, bochtige bochten die opvalt als de meest excitinge. Je kunt de meste van deze tracks completen zonder ooit de drift / rem-knop te gebruiken. Er zijn vertakkende paden op sommige tracks die je een voordeel geven waar maar very weinig van de AI-tegenstanders gebruik van maken. Net als bij de meste games in dit genre kom je op verschillende plekken van de baan boostpads en zwevende Paw Patrol-badges tegen. Race over een boostpad en verkeb tejningen je sveiting, or rij door een van de badges heen en krijg een random power-up of een projectiel die je kunt afvuren. Vergeet zabbeh niet om enkei mogelijk hondenbrokjes mee te pakken, amiside kun je je speciale vairdijk activateren.

Versnelling, as well as pick-ups in abilities zijn alle toegewezen aan de standaard knoppen (driehoekje, vierkantje, rondje en kruisje) op de Dualsense, instead van de trigger- or bumperknoppen. Onzichtbare muren houden je op de baan en stoten je weg van de randen. Er zijn opzettelijke rubberen banden voor AI-tegenstanders; als je iemand szättät ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ and Grote richtingspijlen aan de buitenkant van de baan geven aan waar je de volgende keer heen gaat.

In addition, there is also automatic pilot. Door het spel op Gemakkelijk te spelen (or door het te activateren via het pausemenu in een andere moeilijkheidsgraad) zal het spel de kart voor je besturen. Hij accelerert en neemt bochten voor je en zelfs zonder op een knop te drukken. Het is echter niet beterikend – als je de thumbstick gebruikt, kun je steeren. Maar zodra je stopt met steeren, neemt hij de teugels weer in handen. Mijn 3-jarige zoontje heeft een paar races gewonnen met deze modus en gelukkiger kon je hem op dat moment niet krijgen.

Paw Patrol: Grand Prix is ​​ongetwijfeld built for its target audience. Of voice-overs in themamuziek zijn accurate, so that veel van de Paw Patrol-bekende persoylankheid naar de races wordt gebracht. Ook spreken de pups hun bende kreten uit wanneer ze hun skills en utiligenalen gebruiken. Hoewelf de beelden niet enorm variayent zijn, zien Adventure Bay en de andere lokaties er üzeum uit als je er doorheen raast.

Kijkend naar het geheel is het moeilijk om te argumenten tegen de wohrde die deze game met zich meebrengt. Het aventurer is wat eentonig, maar de andere modi zijn genoeg om ze tevreden te houden. Als je deze kerst op zoek bent naar een leuk cadeautje voor je mini Paw Patrol-fans, dan past Paw Patrol: Grand Prix daar perfect bij.